Ekologisk fullkornspasta

Jag har länge varit på jakt efter ekologisk fullkornspasta, men inte hittat någon. Det har slutat med att vi använt oss av vanlig fullkornspasta, det fanns ju tyvärr inget alternativ (då jag inte vill använda pasta gjord på siktat mjöl). Men så igår var vi i Norrköping och passade på att gå in på Coop Forum, och till min glädje hittade jag för första gången ekologisk fullkornspasta. 


Urtekram har en sådan sort. Ingen aning om ifall den är ny eller inte, men jag har aldrig stött på den tidigare. Dessutom är pastan väldigt söt :).


4 olika safaridjur :). Har nyss kokat en omgång till min lunchlåda i irgon, hoppas att den smakar gott.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

homemadebymadeleine.blogg.se

Bakning, stickning, virkning, annat pyssel

RSS 2.0